
آمده بودم بنویسم آدمخوارها گونههای مختلفی دارند
بعــــــضـــــیهایشان گوشت و پوست آدم را میخورند
بعـــضـــــیهایشان روح و روان آدم را
♛ ♚

ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37
دلم دیلــــی خه یالی خاوه ئه و شه و هه موو دنیا له من گوراه ئــــه و شه و له به ر چــاوم وه نه وشه ی زیزی دیوه ملی که ج کردوه و ژاکاوه ئه وشه و هه زار بو گرتنی کوتــــری ژیانم خه ریکی دانه و ته فــــکه و داوه ئه مشه و له من هاواره کورپـــه ی جوانی شادیم له گیژاوی خه ما خنکاوه ئــــه وشه و دلم دیــــلی خه یالی خاوه ئه مـــشه و هه مـو دونیا له من گــــورا دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60

هه ی کوری له خوبایی..................................!
.
ئه وه ی بو داوه تی نان خواردنی گورگ بروات
.
پیویستی ده زانم.
.
سه گه که شی له گه ل خوی به ریت هههه....................!

ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39
جه نابی به رد.وه ک بیزار نه بوویله ئازار دانم.ئه ی ماندوو نه بوی له.خوت؟ دشمنی......ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49