کجایی قیصرخان که بوی مرگ و کهنگی بازارچه را...گرفته!
.
دیگه مردی نمونده که یادی از ننه مشهدیا کنه.....!
.
داداشای اق منگل شدن مردای بازار و چشمشون دنبال فاطی ها......!
.
میدونن دیگه قیصری نیس که جلوشون در بیاد
.
انگار هزاران سال از مرگ مردونگی گذشته است...............!
.
کجایی قیصر خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
.
هرچند بهتر که نباشی و نبینی.....!
.

ما را در سایت دشمنی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25